środa, 25 lutego 2015

Witam c:

Cześć C; Założyłem Ten blog. Będzie on O Avatar Legenda Aanga Oraz Avatar Legenda Korry. Są to Kreskówki na Stacji Nickelodeon c: Znaczy nie pamiętam czy Na Nickelodeon HD czy na Normalnym, ale zdaje mi się, że na HD. Okej, pierwszy post jest zapoznawczy. C:

  • Mam Na imię Mateusz.
  • Mam Jedenaście Lat. W Marcu Dwanaście ^^ 
  • Lubię Kolor Zielony.
  • Lubię Grać w Tenisa
  • To Mój Piąty Blog.
  • Moja Ulubiona Postać Z Legendy Aanga i Korry to Zuko.
  • Mój Ulubiony Żywioł to Ziemia, Chociaż najbardziej lubię Zuko ^^ 
  • Wpadłem na pomysł założenia tego bloga Dlatego, że Wczoraj Oglądałem Sobie blogi O Avatarze i Pomyślałem Czemu nie ? 
  • Prowadzę blogi od ponad roku.
  • Zapraszam na Jednego z nich, i Jedynego z nich Aktywnego : Kliknij Aby przejść do mojego bloga 
  • Jeśli Ktoś chciałby się ze mną Skontaktować to proszę : Moviestarplanet - mati.4  Transformice - Matook  I Jeszcze G-mail pod postem.
  •  I Mam nadzieję, że się wam spodobam c: 
  • Będę Podpisywał się Zuko 

Okej c: To chyba na Tyle. Chciałbym tylko poinformawać, że wygląd bloga niedługo się zmieni c:
Do zobaczenia w następnym Poście c:

/Zuko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz